Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia van Toor - 4 december 2012 20:18

Ursäkta att jag varit frånvarande från bloggen ett tag. Vi har nämligen spenderat en mysig  långhelg i Stockholm. Vi åkte upp för att fira min käre fars 60-års dag. Förutom ett trevligt födelsedagskalas han vi med att gå på Gamla stans julmarknad, mysa med brorsbarnen, baka lussebullar och gå på Fotografiska. Här kommer lite bilder från helgen:


     

När vi kom upp hade precis vintern kommit, så vi tog en långpromenad med föräldrarna i snön.


   

Vi samlades hela släkten i en lokal och åt en massa god mat som min mamma lagat. Det blev en jättelyckad kväll :)


   

Busiga Wille :)

Observera: The Tomten, haha


 

Bilder från Gamla stan och Stortorget med dess julmarkand


 

Lussebullar


         

På söndagen var vi på Fotografiska och kollade på David LaChapelle, det var en maffig utställning!


Jag får återkomma med recept från mammas goda buffé! Ha en bra kväll :) 

Presentation


Matdelikat är en blogg om god mat och bak.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Matbloggpriset

Nominera mig till Matbloggspriset Folkets val

Skapa flashcards